caajsaac

Alla inlägg den 27 april 2014

Av Cajsa Carlsson - 27 april 2014 17:07

  Hej hej igen förlåt om jag inte skrev igår hann inte. Men jag tänkte berätta hur det var i Göteborg i fredags. Jag och min kompis var då på The Fooo konserten och vi kom upp till Göteborg lite innan tre och sedan gick vi och ställde oss i kön men den var inte så lång som jag hade tänkt mig. Vi stod i kön i ca 3-4 timmar vet inte exakt. Vi satt då och väntade och väntade på den hårda marken asså fatta asvalten var as smutsig min skor blev nästan svarta men har fått bort lite av det hihi. Kön började röra sig vi 18:00 men de släppte inte in förren klockan 18:30 men den halvtimmen gick snabbt. När vi stod och väntade så kom en kille som voltade på gatan och det var as coolt och sen efter en stund så kom en kille jag tror han heter Andreas Palm. Men vi kom in på konserten och ställde oss så att vi kunde så och då helt plötsligt ser jag Omars kompis Albin och sen såg jag Nellie Berntsson på läktaren. Konserten började och William Forsling började spela. Han var grym. Han spelade klart sina låtar och då kom Isac Elliot upp på scenen och vet ni vi fick ögonkontakt. Han spelade 3-4 låtar och sen var det en lite pausen innan The Fooo började. Pausen var inte så lång men asså ni skulle höra när de kom upp på scenen alla skrek till och med jag, De började men freestyler och är de var klara så började Felix att prata och då fick vi ögonkontakt, Han ögon var så snygga men de körde mer låtar visade deras magar och de var snygga. När konserten var slut så köpte jag ett linne med killarna på och den ska jag ha imorgon i skolan men det var lite om i fredags så jag hoppas att ni gillade inlägget så ses vi nästa gång.


                 

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards