caajsaac

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Cajsa Carlsson - 23 juli 2014 19:29

Hej
Som det står i rubriken så tänkte jag berätta lite om de veckorna jag inte har uppdaterat. För det första så har jag varit på camp vallsnäs och varit med mina vänner och en ny bliven vän som jag har pratat mycket med men jag vill inte nämna hans namn. Sen har jag varit i Halmstad och varit med mina vänner och träffat han som jag träffade på camp vallsnäs och jag var i Halmstad två gånger så den andra gången var jag med min syrra och min mamma och då var vi på bio och såg maleficent. Så om ni vill ha en recentiorn så komentera. 15 juli var jag och sov över hos min kompis i torup och vi hade det supertrevligt. Jag ska berätta en jättegullig sak, jag har fått andungar som är ca 1 veckor gamla nu så de är så söta. Jag har varit på wheels and Wings i Falkenberg och de som inte vet vad det är så är det en rockabilly dag. Jag var på grillfest igår och idag har jag haft migrän. Men jag har inte gjort så mycket men på måndag så ska jag till Ölands djurpark och då ska jag lägga upp bilder så vi ses då eller tidigare
PEACE AND LOVE

Mina söta små bebisar

Så här såg jag ut på grillfesten

Jag köpte denna på wheels and wing och är supernöjd, älskar den

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards