caajsaac

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Cajsa Carlsson - 12 december 2014 22:51

Hej
Förlåt för att jag inte har uppdaterat det har varit mycket de hör dagarna så jag ska berätta
Onsdagen: då var det bal på skolan och det var så sjukt kul. Jag var as trött när jag kom hem för då var klockan runt 22:00 för vi hade dansar hela tiden
Torsdag: då var det Lucia i kyrkan. Jag blev lite yr och det såg man på mitt ljus hehe
Fredag idag då hade vi lucia i skolan två gånger och en gång på malmagården. Det var kul jag klarade det som tur var hehe. Det var as pinsamt för när ni var klara så skulle vi springa runt i klassrummen och när vi skulle in i min klass så sa två tjejer mitt namn och det var pinsamt men kul. Så det var mina tre dagar hoppas ni gillar det här så hörs vi
PEACE AND LOVE

Julbalen

Lucian

Ovido - Quiz & Flashcards