caajsaac

Alla inlägg under juli 2015

Av Cajsa Carlsson - 27 juli 2015 18:41

Hej
Nu kommer det jag ska berätta som jag skrivit i mina två senaste inlägg.
Jag har så länge velat börja med youtube
Jag har direkt inte frågat mina föräldrar men jag har sagt det någon gång men inte fått något svar
Varför jag vill börja är att jag vill ha något att göra som jag verkligen gillar för jag gillar att filma och prata så det är en bra kombo men jag vet inte om jag kommer få bra eller dålig respons av det
Så jag tänkte så här att om ni vill att jag börjar skriv en kommentar eller bara gilla så kanske det blir något av det
LOVE YOU GUYS <3

Av Cajsa Carlsson - 23 juli 2015 15:42

Hej
För ett tag sedan läste jag något om hur en tjej ska vara
Så här stod det " en tjej ska vara smal, ska ha stor röv och stora bröst, liten midja och mindre än killen.
Då blev jag så arg för att alla tjej är inte smala, vissa är mulliga och kurviga och vissa är smala men det jag ska komma till är att ALLA är fina som det är och ingen ska behöva gå ner i vikt eller upp i vikt för att få sin dröm kille för det som betyder något är det som sitter på insidan, personligheten är det finaste en person kan ha, visst visa killar går mycket på utsidan och tänker inte något på insidan och det är idiotiskt men jag tror de flesta tänker mest på personligheten och hur vacker man är hur man än ser ut, så tänk på det här nu tjejer och även killar att det inte finns något som heter bygg en tjej/kille, snälla ha inte några krav på hur hen ska se ut eller vara för du kommer hitta den perfekta människan någon dag och då kommer hen vara din drömkille/drömtjej.
Det här var det jag skulle säga och det kommer ett inlägg till snart där jag skriver om saken jag vill börja med
Hoppas ni gillar såna här inlägg för jag älskar att skriva det.
Vi hörs i nästa
LOVE YOU GUYS <3

Av Cajsa Carlsson - 21 juli 2015 13:05

Hej
Nu var det ett tag sedan jag skrev ett blogginlägg.
Sommarlovet har varit ett tag och snart börjar skolan igen yippi eller inte haha
Ne men vi har fått ett tillskott i familjen, en liten hundvalp eller ja hon är inte så liten längre, hon heter Kida och är en alaskan malamute och siberian husky blandning, så vi har fått ta hand om henne ganska mycket nu,
Jag kommer lägga upp ett inlägg till ganska snart för jag vill berätta för er om en sak jag velat göra ett ganska bra tag nu men det tar vi ett separat inlägg
LOVE YOU GUYS <3

Lilla Kida

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards