caajsaac

Alla inlägg den 6 december 2015

Av Cajsa Carlsson - 6 december 2015 19:28

Hej 

dags att tända andra ljuset i advent :)

Idag hade jag inte någon annaing om vad jag skulle skriva förens jag fick en idé om att skriva om vad julen betyder för mig så sätt er mysigt nu och häng med på min berättelse om min jul.

Julen betyder allt för mig och min familj. känslan av att träffa alla på julafton är gudomlig. Hela min familj har alltid varit mycket för julen och det har blivit att det har gått över till mig och min syster. Ända fram till jul från första december räknar vi alltid ner och pyntar tills vi känner jul känslan i huset. När jag var liten var jag mycket hos min mormor för hon älskade julen och bakade alltid så gott, hon gjorde det stora intresset för bakning men för ett år sedan så dog hon men bakningen ligger fortfarande kvar hos mig och även julen, även då hon är saknad så ska inte julen bli förstörd. Det finns upp och ner gånger men att alla samlas  på julafton och har det roligt och glömmer allt för en dag det är det som betyder något. Vissa hatar julen och vissa älskar den men jag tänker såhär innerst inne älskar alla julen för det är en högtid. Att få lyssna på julmusik, att få pynta hela huset, att få vara med min familj och att få baka och koka kola och knäck det är de jul är för mig och kommer alltid att vara.

Jag hoppas ni gillade inlägget så hörs vi i nästa

LOVE YOU GUYS <3  

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards