caajsaac

Direktlänk till inlägg 13 december 2015

3.e advent

Av Cajsa Carlsson - 13 december 2015 20:41

Hej 

Dags att tända tredje ljuset i advent

Idag visste jag inte alls vad jag skulle skriva om, jag satt seriöst hela dagen och funderade när de slog mig att jag kan gör något enkelt som jag alltid gör nu framåt jul och det är att kolla på julfilmer. Jag tänkte dela med mig av mina 3 favorit filmer så vi sätter igång 

Den första filmen jag tänkte prata om är Love actully denna filmen är så söt. det handlar då om massa olika människor som ska fira jul och alla dessa människor har något samband med varandra, tycker att det är värt att se filmen om ni inte gjort det så snälla gör det

Den andra filmen är Grinchen julen är stulen denna filmen är ändå ganska sorglig men bra på samma gång. Filmen handlar om Grinchen och "who människorna" tror jag de heter, Grinchen gillar inte julen för att det hände något i hans barndom men who människorna ställer till med mycket julfirande medans han sitter i han grotta uppe på berget, enligt mig är en riktig julfilm och den ska an se framåt jul 

Den tredje filmen är ensam hemma, filmen handlar om en liten kille vid namn Kevin och hans familj och de ska åka iväg över jul men de glömmer Kevin hemma, han får vara med om mycket undertiden då föräldrarna är borta som tillexempel tjuvar men han klarar sig bort från dem, denna är också riktigt bra och är värd att se.

Ja det här var mina favorit julfilmer

hoppas ni gillar inlägget så hörs vi i nästa

LOVE YOU GUYS <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Carlsson - 3 januari 2016 20:09

Hej  Wow kan ni fatta det är nytt år yeey. Nytt år nya möjligheter. Jag är såtaggad på 2016 och jag hoppas ni också är det så jag tänkte såhär att jag böjar med en Tag för att starta allt, det här kommer vara frågor om 2015 då, så jag tycker vi s...

Av Cajsa Carlsson - 31 december 2015 20:00

Hej  Det var länge sedan nu jag gjorde en åsikts inlägg så jag tycker vi pratar om det idag. Kommer kanske låta lite arg, ber om ursäkt för de. Som ni läser i rubriken så ska detta handla om hot.  Det finns många typer av hot men ska inte babbl...

Av Cajsa Carlsson - 20 december 2015 20:46


Hej  4 dagar till jul idag yeey  Julafton för mig är nog den underbaraste dagen på hela året då man får vara med de nära och kära, Såklart så är julklappar kul att få men att ge är bättre för att få se det glada leendet som man får när man öppnar...

Av Cajsa Carlsson - 20 december 2015 12:14

Kapitel 2 Mina händer börjar skaka av skräck när jag närmar mig skolans port, jag lägger handen på handtaget och öppnar försiktigt och smiter in. Jag försöker gör så att ingen ser mig men det går inte alls bra för framför mig står tre tjejer, blon...

Av Cajsa Carlsson - 17 december 2015 20:17

Hej Jag beklagar men novellen kommer upp på lördag eller söndag för jag har direkt inte hunnit skriva på den så jag måste göra det imon Hoppas ni förstår och att ni gillar den LOVE YOU GUYS ...

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards