caajsaac

Alla inlägg den 15 december 2015

Av Cajsa Carlsson - 15 december 2015 21:45

Hej 

Ja som ni har märkt är det redan 15 december och inte långt till julafton och som vanligt så stressar man väl alltid för att man ska hinna med allt. Jag har alltid lite panik med julklapparna och vet typ aldrig vad jag ska ge så typ en vecka innan så sitter jag vid datorn och letar som en galning.

Men det här jullovet ska jag vara lugn och verkligen ta bit för bit för man vinner inte på att stressa utan att vara lugn. När man väl sitter där dagen innan julafton så bara myser man ner sig i soffan med en filt runt sig med en kopp glögg, choklad eller te. De mysigaste som finns enligt mig är att vara med min familj där jag alltid känner mig trygg och säker. Så snälla om ni är som jag så ta det lugnt nu i vinter allt kommer ordna sig och det kommer bli bra. 

Väldigt kort inlägg men vi ses på torsdag då kapitel 2 kommer ut 

LOVE YOU GUYS <3  

Ovido - Quiz & Flashcards