caajsaac

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Cajsa Carlsson - 23 juni 2014 10:59

Hej jag tänker göra en recension på filmen it´s alive 

Det handlar om en tjej/kvinna som går på gymnasiet och hon är gravid men hon vill inte ha barnet som jag förstod det så hon äter olika tabletter för att få bort det men det försvinner inte så hon forstätter inte med tabletterna. Hon går i skolan fortfarande men hon säger upp sin lägenhet och ska flytta till sin man. Hon skulle på ultraljud efter jag tror det var i 4 månaden så när hon var där så var barnet redan stort nog för att födas så de fick göra kejsarsnitt på henne men när de skulle söva henne så började hon säga att det är något fel på barnet och så var det också barnet var besatt av att döda folk men mamma ville inte säga något till sin man eller mannens barn från någon anna  kvinna. pappa fick reda på att barnet hade dödat folk men det var inte mamman som sa något utan han såg alla kroppar och såg när barnet hade dödat så han ville göra sig av med barnet men så blev det inte. 

Filmen är bra och kan vara blodig ibland men det tycker jag hör till i skräck filmer så jag ger denna film 3 stjärnor av 5 för det är inte den bästa filmen jag sätt men jag tycker ni ska se den för den är se värd 

så det vär en recensionen av denna film så vi ses nästa gång PEACE AND LOVE   

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards