caajsaac

Alla inlägg under augusti 2015

Av Cajsa Carlsson - 18 augusti 2015 16:20

Hej
Skolan har börjat idag och jag är lättad över det, idag har det ändå varit rätt chill, vi har slutat tidigt från lektioner eller typ inte gjort något alls på de, men imorgon blir det ändring på det
På ett sätt var det roligt att börja och träffa alla igen för man har saknat de så mycket och visst lektionerna vill man ju slippa helst haha
Vi hörs i nästa inlägg
LOVE YOU GUYS <3

Av Cajsa Carlsson - 7 augusti 2015 21:38

Hej
Idag var jag hos frisören och klippte och färgade mitt hår
Och jag är så sjukt nöjd
Som ni vet så var jag brunett med gnutta av rött i men nu är jag blondin med lite brunt i (kommer visa för och efter bilder)
Jag satt i 4h 30min och det kan jag säga att det var jobbigt men resultatet blev sjukt fint
Älskar det <3
LOVE YOU GUYS<3

Några dagar före

Efter

Av Cajsa Carlsson - 1 augusti 2015 17:23

Hej
Ja nu vill jag tipsa er om ett spel på mobilen vet dock inte om den finns på android men den finns på AppStore och spelet heter quizup kommer (lägga in en bild) spelet går ut på att man ska svara på frågor på tid och man får poäng och den som har fått högst poäng vinner, man kan välja på olika frågor som man vill ha som tillexempel Disney, gissa godiset, animerade filmer med mera, det är på engelska och väldigt bra tidsfördriv, så jag hoppas att ni vill testa och om ni vill spela med mig så kan ni skriva en kommentar.
LOVE YOU GUYS <3

Så här ser appen ut

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards