caajsaac

Direktlänk till inlägg 29 november 2015

1.a advent

Av Cajsa Carlsson - 29 november 2015 20:03

Hej 

Ja som jag ska i något inlägg så tänker jag lägga upp ett inlägg varje söndag alltså varje advent och sen på julafton så skriver jag något litet. Jag hade tänkt såhär att någon gång i veckan så göt jag något jul relaterar så att man kommer i julstämning. Men nu hade jag bara tänkt att göra en liten tag som heter Jul tag jag tyvker vi sätter igång


1, Favorit julfilm? Har många som t.ex Love actually.A christmas carol och grinchen julen är stulen


2, Favorit julfärg? Röd och grön


3, Är du uppklädd på julafton eller har du mys kläder? Uppklädd


4, Om du fick köpa en sak till dig själv vad skulle de vara? En kamera tror jag 


5, Öppnar du julklapparna på morgonen eller på kvällen? Öppnar en dagen innan och sen resten på julafton

förmiddagen


6, Har du byggt något pepparkaks hus i år? Nej har inte gjort det ännu


7, Vad ska du göra på jullovet? Jag vet inte men ska nog upp till Göteborg någon dag, sen ska jag nog bara vara hemma, sen ska jag nog träffa några och såklart så ska jag fira jul med mina nära och kära'


8, Favorit juldoft? När man kokar kola, pepparkakor och mycket mer


9, Favorit nagellack? Vanligt rött


10, vad måste finnas på julbordet? Julskinka och köttbullar


11, Vad önskar du dig mest av allt? Vad jag önskar mig överlag är att min mormor ska komma tillbaka och att skolan ska bli bättre men sen önskar jag mig en kamera 


12, Vart ska du fira jul? Jag ska fira jul hemma och sen hos min farmor och farfar 


Hoppas ni gillar den här jultagen och att jag lägger upp ett inlägg nu varje advent så hör vi 

LOVE YOU GUYS <3   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Carlsson - 3 januari 2016 20:09

Hej  Wow kan ni fatta det är nytt år yeey. Nytt år nya möjligheter. Jag är såtaggad på 2016 och jag hoppas ni också är det så jag tänkte såhär att jag böjar med en Tag för att starta allt, det här kommer vara frågor om 2015 då, så jag tycker vi s...

Av Cajsa Carlsson - 31 december 2015 20:00

Hej  Det var länge sedan nu jag gjorde en åsikts inlägg så jag tycker vi pratar om det idag. Kommer kanske låta lite arg, ber om ursäkt för de. Som ni läser i rubriken så ska detta handla om hot.  Det finns många typer av hot men ska inte babbl...

Av Cajsa Carlsson - 20 december 2015 20:46


Hej  4 dagar till jul idag yeey  Julafton för mig är nog den underbaraste dagen på hela året då man får vara med de nära och kära, Såklart så är julklappar kul att få men att ge är bättre för att få se det glada leendet som man får när man öppnar...

Av Cajsa Carlsson - 20 december 2015 12:14

Kapitel 2 Mina händer börjar skaka av skräck när jag närmar mig skolans port, jag lägger handen på handtaget och öppnar försiktigt och smiter in. Jag försöker gör så att ingen ser mig men det går inte alls bra för framför mig står tre tjejer, blon...

Av Cajsa Carlsson - 17 december 2015 20:17

Hej Jag beklagar men novellen kommer upp på lördag eller söndag för jag har direkt inte hunnit skriva på den så jag måste göra det imon Hoppas ni förstår och att ni gillar den LOVE YOU GUYS ...

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards