caajsaac

Alla inlägg under september 2014

Av Cajsa Carlsson - 30 september 2014 08:01

Hej
Idag har jag skolfoto och vad passar då bra jo en outfit of the day
Koftan: bondelid mq 399kr
Byxorna: svarta Ullared 150kr
Halsbandet: guldfynd by molly ca 299kr
När vi har fått ut skolfotot lovar jag att lägga upp det
PEACE AND LOVE <3

[Bild]

Av Cajsa Carlsson - 26 september 2014 23:24

Hej
Idag så var jag i Ullared med min mamma. Jag köpte faktiskt rätt mycket till mig som jag behöver men rätt onödiga saker också. Min mamma skulle klippa sig också så jag fick vänta men efter det så fick jag ta ett till hål i örat, det gör lite ont men ingen fara har ju liksom gjort det sex gånger nu så man vänjer sig
PEACE AND LOVE

Av Cajsa Carlsson - 17 september 2014 20:00

Hej allihopa
Nu ska jag berätta något roligt.
Jag har ett wattpad konto (heter caajsaac) och jag har snart 2000 läsare på min första bok och jag är så glad över det så nu är så här att om jag får 2000 läsare så ska ni bestämma vad jag ska göra så kommentera vad ni vill att jag gör men om ni inte vill skriva här så kan ni skriva på instagram (heter caajsaac) så jag hoppas att ni skriver nu så att ska göra något vid 2000 läsare p.s jag tänker inte köra icebuketchallange PEACE AND LIVE

Av Cajsa Carlsson - 10 september 2014 11:11

Hej
Just nu sitter jag och tittar på en as dålig film på svenskan asså jag fattar inte ens vad den går ut på så tråkig är den. Så då väljer jag att skriva ett inlägg för jag har blivit friskare för er som inte visste det så har jag varit sjuk men mycket friskare. Skolan går väl sådär ibland är det roligt och ibland tråkigt men så är det väl med alla skolor men får väl fortsätta att kolla på filmen nu PEACE AND LOVE

Av Cajsa Carlsson - 4 september 2014 09:18

hej nu är jag tillbaka men jag mår inte så bra. Jag är sjuk. Jag är täppt i näsan och ont i halsen så jag ville inte gå till skolan idag och smitta ner de andra de hade varit så dumt. Så idag är jag ensam hemma och ska inte göra så mycket ska väl kolla på film och mysa i soffan med min hund. Detta blir ett kort inlägg men jag ville att ni skulle veta att jag inte mår så bra men jag ska väl försöka att uppdatera lite mer. Men ja vi hörs PEACE AND LOVE

P.S om ni har videofyme så kommer jag lägga upp lite videos där idag så kolla in min kanal jag heter @caajsaac 

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards