caajsaac

Direktlänk till inlägg 8 december 2015

Lucia

Av Cajsa Carlsson - 8 december 2015 20:39

Hej 

Idag var det faktiskt första av tre Lucia framträdanden och ja det gick bra men vi tappade och glömde texten då och då men det tycker jag inte gör något då vi inte har övat så mycket men vad gör de liksom alla var ändå nöjda och belåtna haha men jag som brukar ha migrän kände faktiskt av det idag då jag kollade in i ljuset måga gånger men jag klarade mig fint.

Där vi var och lussade är fint men vi kom knappt förbi då de hade dragit ut stolarna så vi fick gå på sidan och spilla ut allt stiarin (det gjorde vi inte) det är lite respekt löst för oss i Lucia tåget, vi hade kunnat bränna någon men nej de tänker de inte på, usch nu låter jag lite arg och irriterad men nej det är jag inte visst lite irriterad för jag tycker det är fel, aja bäst att sluta nu innan helvetet brakar sönder hahahah

ses i nästa inlägg 

LOVE YOU GUYS <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa Carlsson - 3 januari 2016 20:09

Hej  Wow kan ni fatta det är nytt år yeey. Nytt år nya möjligheter. Jag är såtaggad på 2016 och jag hoppas ni också är det så jag tänkte såhär att jag böjar med en Tag för att starta allt, det här kommer vara frågor om 2015 då, så jag tycker vi s...

Av Cajsa Carlsson - 31 december 2015 20:00

Hej  Det var länge sedan nu jag gjorde en åsikts inlägg så jag tycker vi pratar om det idag. Kommer kanske låta lite arg, ber om ursäkt för de. Som ni läser i rubriken så ska detta handla om hot.  Det finns många typer av hot men ska inte babbl...

Av Cajsa Carlsson - 20 december 2015 20:46


Hej  4 dagar till jul idag yeey  Julafton för mig är nog den underbaraste dagen på hela året då man får vara med de nära och kära, Såklart så är julklappar kul att få men att ge är bättre för att få se det glada leendet som man får när man öppnar...

Av Cajsa Carlsson - 20 december 2015 12:14

Kapitel 2 Mina händer börjar skaka av skräck när jag närmar mig skolans port, jag lägger handen på handtaget och öppnar försiktigt och smiter in. Jag försöker gör så att ingen ser mig men det går inte alls bra för framför mig står tre tjejer, blon...

Av Cajsa Carlsson - 17 december 2015 20:17

Hej Jag beklagar men novellen kommer upp på lördag eller söndag för jag har direkt inte hunnit skriva på den så jag måste göra det imon Hoppas ni förstår och att ni gillar den LOVE YOU GUYS ...

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards