caajsaac

Alla inlägg under mars 2015

Av Cajsa Carlsson - 31 mars 2015 22:02

Hej
Ja när ni läser detta så kanske det är 1 april eller innan men jag vill bara varna er att gå inte på något nu som inte låter rätt, vill ert bästa för jag verkligen älskar er mina bloggläsare men sen tycker jag att ni kan dra några skämt till några andra haha, ta hand om er nu så hörs vi i nästa inlägg. PEACE AND LOVE ( vill byta ut peace and love till något annat som om ni har något skriv i kommentarerna)

Av Cajsa Carlsson - 26 mars 2015 21:12

Hej
Ja något spännande hände mig i måndags och jag ska berätta vad som hände.
Jag har tatuerat mig yeey. Det var en tidig födelsedagspresent eftersom att jag fyller år ganska snart och när jag fyller år så är det alltid varm och det är inte så bra att ha en tatuering vid varmt väder när man precis har gjort den så fick den nu istället.
Jag kan säga att det gjorde ont men efter två drag/stick så var då benet (där jag gjorde det) helt bedövat och jag kände inte så mycket.
Jag är super nöjd med den
PEACE AND LOVE

Av Cajsa Carlsson - 16 mars 2015 16:25

Hej
Har kommit på en ny kategori som jag tänker kalla Cajsa testar.
Ja jag har ätit min första glass för i år och den heter Magnum pink raspberry.
Jag brukar aldrig gilla hallon men denna var faktiskt god, det var choklad täcke runt med typ rosa metalfärg och de kände man inte smaken av, sen var det då hallon glass i mitten som var så himla god,
Jag ger denna 5 av 5 stjärnor. Så om ni vill prova en ny glass prova den. PEACE AND LOVE <3

Så utanpå

Så inne

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards