caajsaac

Alla inlägg under oktober 2015

Av Cajsa Carlsson - 1 oktober 2015 17:00

Hej 

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bloggen på länge, jag har haft det i tankarna men har inte velat för jag har varit lite nere igen men jag ska se till att det blir mer och vad passar då bra med att jag startar det här med en tag som heter the music tag och ja jag tycker att vi sätter igång


1; Favorit låt/låtar just nu? har fyra favoriter just nu och de är,

Wanted: Hunter hayes

Do It Again: Pia Mia

Pure Grinding: Avicii

Hotel Ceiling: Rixton 

2: En låt du i stort sätt lyssnat på hela livet? Jag var ju ganska liten när Molly Sandén släppte sitt första album så jag måste nu säga hela hennes album som heter Samma himmel

3:En pinsam låt? Undressed med Kim Cesarion, låten är riktigt bra men om man lyssnar på texten så är den lite pinsam

4:En låt du kan utan till? Kan många utan till men jag säger Skinny Love med Birdy

5: En låt som får dig på bra humör? Dance with Me Tonight med Olly Murs och  Like No One´s Watching med Molly Sandén 

6: En låt som får dig lugn? Imagination med Shawn Mendes och Ditt andetag med Ulrik Munther 

7:En låt du aldrig tröttnar på? Waiting for Superman med Daughtry

8:En låt du lyssnar på när du har bråttom och måste gå i låtens tempo? Rush med John De Sohn

9:Hur ofta lyssnar du på musik? Lyssnar typ hela tiden på musik, när jag sitter på bussen, i bilen, hemma, vissa lektioner då jag får ha och när jag ska somna så det blir en del musik under dagen

10:Hur ser dina hörlurar ut? Mina hörlurar mint gröna och de kommer från Urbanears 


Så detta var den lilla tagen hoppas ni gillade den.

Som sagt så ska jag verkligen försöka uppdatera mer för jag älskar att blogga men har ingen tid men ska skappa tid till det. 

Vi ses i nästa inlägg LOVE YOU GUYS <3  

Tag

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards