caajsaac

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Cajsa Carlsson - 21 januari 2014 21:54

Tjabba det är jag Sara igen, jag vet ju att ni älskar mig haha!

Aja, nu har jag iaf hjälpt min lilla människa att uppdatera sin blogg design! (ledsen för kvaliten på Cajsa på headen, kanske kan fixa det någon annan gång ;) elr?) Har suttit nu ikväll och har försökt pussla ihop den här bloggen från snygg till COOL (någonting ja saknar haha)

Aja måste tyvärr sticka nu hoppas att jag får fixa Cajsas blogg snart igen!


P.S Glöm inte överrösa Cajsa med gillningar, kommentarer och frågor!

P.S 2 Jag har bytt blogg så vill ni läsa mer om den här Ankan gå in på nattstad.se/fulaankungen


Puss och kram på er! :*

Av Cajsa Carlsson - 21 januari 2014 19:46

Hej hej bloggen tänkte berätta lite om nätmobbning

Nätmobbningen är det värsta idagens samhälle mellan alla ungdomar. Det är att man inte ser människan framför sig och istället är det att man skriver på sociala medier vad man tycker och tänker om den personer. Om man inte tycker om den personen man skriver så ska man inte skriva till den personen att den är dum i huvudet och allt man kan säga, istället ska man hålla det inom sig och inte säga något dumt. Jag hatar nätmobbning de är det värsta som finns och att man riktigt psykar ut den personen så att den mår dåligt och kanske tar självmord. Så snälla sluta nätmobba folk 

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards