caajsaac

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Cajsa Carlsson - 6 november 2014 18:00

hej
Jag fick gå hem tidigare från skolan idag för att jag fick migrän. Jag brukar få det när jag är stressad och det var jag idag plus att jag inte hade ätit frukost bra gjort av mig. På biologin märkte jag att mina ögon fladdrade och att jag inte såg något. Sen så skulle vi ha samhälle och den fick inte jag vara med på så jag gick ner i vilo rummet med min kompis som hängde med mig. Där satt vi och pratade och helt plötsligt så kunde jag inte känna min arm eller mitt ansikte så då ringde jag till mamma och hon hämtade mig. Så när jag kom hem så somnade jag och jag har sovit i tre timmar och nu mår jag mycket bättre
Ville att ni skulle veta att jag inte mådde så bra idag för jag lovade ju att uppdatera också PEACE AND LOVE <3

Denna lappen var på mitt skåp. Älskar den så

Presentation


Hej, mitt namn är Cajsa Carlsson och är 15 år och jag går i 9a i örnaskolan. Mina intressen är att sjunga,bågskytte och att leka med min hund Otto.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards